sobota, 31 marca 2012

Twierdziłeś, że kochasz mnie tak bardzo, a jednak szybko powierzyłeś to uczucie innej.

To przedstawienie to jakaś masakra była! Nigdy więcej, proszę. Już mam ochotę pisać negatywną recenzję. Jeżeli ktoś się nie nadaje do tego, to niech nawet nie próbuje. Pozdrawiam naszego nauczyciela języka polskiego. Niech pan nie robi tego więcej! Po przedstawieniu poszłam do Pameli. Pogadałyśmy, posiedziałyśmy. Jej ćwiczenia są dobre, ale nic nie rozwala 20kg diety Klaudii. Potem poszłam na przystanek. Okazało się, że nie było autobusu fajnie. Poszłam na zerówkę. Spotkałam Darię i trochę pogadałyśmy. Powiedziałabym nawet, że dłużej niż trochę. Dobre pół godziny siedziałyśmy na przystanku. Potem wsiadłyśmy w byle jaki autobus. No 33 to było. Zawiozło nas na starówkę, a potem poszłyśmy na Plac Stefanidesa. Ja pojechałam 54 do domu, a Daria 0. No i jakoś wieczór minął fajnie. Dzisiaj poszłam na Stare z Klaudią. Nie wiem co to w ogóle było, ale okej. Dobre wyjście na stare bez tapety! Jezu, nigdy więcej. Wyglądam jak jakieś zombi. Potem odrobiłam część lekcji, zjadłam pizze na obiad i zrobiłam sobie test z polskiego. Miałam 75% bez rozprawki. W sumie jak na mnie to bardzo dobrze, bo nienawidzę tego przedmiotu, a testy wychodzą mi bardzo źle. Jutro gdzieś wychodzę, więc dzisiaj trzeba jeszcze trochę rzeczy ogarnąć. Zaraz biorę się za niemiecki, angielski jeden, drugi. Dzisiaj wyjątkowo nie chce mi się uczyć. 


Klaudia <3

1 komentarz:

  1. 75 % bez rozprawki to bardzoo dobrze ;DD
    ja chcę taką czapkę ! ;p

    OdpowiedzUsuń