czwartek, 22 marca 2012

Najbardziej w Tobie kochałam to, że mimo wszystkich przeciwności walczyłeś o mnie.

Aloha! Dzisiejszy dzień bardzo fajny. Nie powiem, że nie. Dobra matma, polski, informatyka, angielski, wf i wdżr. Luźne lekcje, nie ma co. Mam nowego sponsora! Janek kupił mi loda! Wcześniejszy sponsor nie zadowolił mnie wystarczająco. Musiałam sobie znaleźć kogoś nowego, ale jutro muszę mu oddać złotówkę, bo zerwie ze mną umowę. XD Po lekcjach pojechałam do domu, bo nie było siatkówki. Zjadłam trochę ryżu z jabłkami i poszłam na angielski. Znowu współpracowałam z Oskarem. Dobre rozmowy z nim o pani Beacie. A tak w ogóle to Olivia jest wielkim hardkorem. Ma 6 z polskiego u Beatki na semestr. Nie ogarniam takich ludzi. Postanowiłam zacząć czytać "Pana Tadeusza". Jutro mamy tylko trzy lekcje. Nawet nie muszę nic odrabiać. Zastanawiam się nad zajrzeniem do techniki. W sumie nie mam jeszcze oceny z odpowiedzi, no i szansy. Jutro dni otwarte w liceach. Zobaczymy, co to będzie! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz