środa, 28 marca 2012

Czasami potrafię całymi dniami łudzić się, że przyjdziesz wieczorem i pocałujesz jak kiedyś.

Od dzisiaj środa będzie fajna. Dlaczego? Dostałam 6 ze sprawdzianu z biologii - z przedmiotu, którego po prostu nienawidzę. A jednak, nie ma rzeczy niemożliwych. Ogólnie nic ciekawego nie robiliśmy na reszcie przedmiotów. Geografia, matematyka, wos, religia. Na polskim mieliśmy powtórzenie, bo niestety jutro sprawdzian jakiś jest. Potem był angielski. Miała być kartkówka, ale pani Wnuk zapomniała kartkówek. Chciałam się zgłosić do odpowiedzi, ale nie mogłam, bo już mam ocenę. Jutro jak już mówiłam, czeka mnie sprawdzian z polskiego. Muszę jeszcze uzupełnić wszystkie zadania z matmy, bo oddajemy Kalendarz Gimnazjalisty do sprawdzenia. Ogólnie bardzo fajny dzień. Chce schudnąć! :<



Dzisiaj cycki! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz