niedziela, 1 kwietnia 2012

- Nienawidzę Cię. - To świetnie!

Prima Aprilis! Nazywajcie to jak chcecie. Mnie to nie jara. Co drugi post na fejsie: Dzisiaj Prima Aprilis! Normalnie jakby nikt nie miał kalendarza w domu! Pozdrawiam! Dzisiaj strasznie się najadłam, a dupa rośnie. Na wieczór zachciało mi się frytek. Poszłam do piwnicy. Mama kazała mi obierać ziemniaki i teraz żałuje, bo przytyłam. Super! Pouczyłam się trochę z chemii, ale i tak nic nie rozumiem. Wszystko wykute na blaszkę. Fizykę zostawiłam sobie na nocne zakuwanie. Pewnie i tak znowu, zamiast się uczyć, pójdę spać. Po 16.00 poszłam z Klaudiuszem do biedronki, bo nic ciekawego nie było w domu. Klaudiusz kupił jakieś batony i kazał mi wpierdalać. Dzięki bardzo. Jutro ma być jakiś sprawdzian z polskiego. Sorry bardzo, ale nie było powtórzenia. Jezu jak ja chce już wolne. Jeszcze jutro, potem luźny wtorek na, który nie muszę iść do szkoły i w środę tylko do kościoła, a potem błogi tydzień wolności. No i do testu gimnazjalnego jeszcze ze 3 tygodnie. Trzeba zacząć się edukować. W Rolniczaku mają fajne profile. 



Na drugim zdjęciu mam dziwną twarz i w ogóle nie wiem dlaczego jest takie jasne, ale okej. Miałam dzisiaj robić testy znowu, ale jakoś nie chciało mi się. No to do jutra. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz