środa, 29 lutego 2012

I mozesz mi zazdrościć, bo ja w moim piekle jestem panem, a ty w swoim niebie tylko posłancem.

Siema, hej i czołem. Dzisiaj kolejna część testów próbnych. Matematyka. Szczerze? Nie była wcale taka trudna. Nie zdziwiłabym się nawet, gdybym miała maksymalną liczbę punktów. Dostałam 5 z biologii z kartkówki. Nienawidzę tego przedmiotu i nauczycielki, ale jestem szczęśliwa. Ogólnie dzień minął bardzo szybko. Nie mam się co rozpisywać. Oglądam właśnie Pretty Little Liars. Jutro luźny dzień w szkole, więc nie wiem, czy jest jakiś sens wyciągać książki z plecaka. Zaczęły mnie denerwować dzieci z 1. klasy. Same pokemony, biebery. Co to w ogóle za rocznik jest? Dobrze, że już jutro marzec, choć myśl o zbliżających się testach gimnazjalnych w kwietniu nie pociesza. Chce dostać czerwone rurki. Kupi mi ktoś?




Dzisiaj zdjęcia z wycieczki do Bełżca, jeszcze z października zrobione przez najlepszego fotografa na świecie, Majkę <3. No, a w piątek idę do McDonalda. Może zrobię wreszcie jakieś zdjęcia. Dawać na formspringa. : > 

8 komentarzy:

  1. O ja całkiem niedawno w bershce znalazłam bordowe rurki za 70 zł :D teraz poluję na szaro zielone w kratę :D Zapraszam ponownie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie :)
    Gratuluję piątki z biologi ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. też chce czerwone rurki ! ;D
    jak zobaczysz gdzies daj znac ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. kochanie <3 jezu, chcę sesję i chorwację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Heheheh. Dzięki, chodzę do 1 gimn. xD
    Fajne fotki ;d ;3
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedziałam na twój komentarz, na swoim blogu ;3. Zajrzyj ^^

    OdpowiedzUsuń